جوکستان برتر ایرانیان پارسی
جوکستان برتر ایرانیان پارسی
خوش امدید به وبلاگم از مشهد ارزوی سلامتی براتون دارم. 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوکستان برتر ایرانیان پارسی و آدرس joknew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شما هم وقتی تو عروسی دوست دارین برقصین کسی نیست بلندتون کنه ولی وقتی اصلا حال و حوصله ندارین برقصین همه میان سراغتون حتی شده بزور میکشوننتون وسط تا برقصوننتون یا فقط من اینجوریم !!!!!!!!!!!!!!

 

سلامتیه همه پسرایی ک روز اول مدرسه خودشون با پای پیاده رفتن مدرسه
ن اشکی ریختن
ن نازی کردن
و وقتی بچه هایی رو میدیدن ک
اب دماغو دهنشون از بس گریه کردن غاطی شده و بابا مامانشون داره اونارو با هزار قربون صدقه میبره مدرسه
تو دلشون میگفتن اینا دیگه کین
(بچه ننه ها)
هرکی این حسو تجربه کرده لایک کنه لطفا
(دمتون گرم ک رومو سفید کردید)

خاله من تو خونش مایع ظرفشوییش سوراخ میشه ،میریزه تو لیوان کنار سینک میزاره پسر خاله تشنه و بی خبر از همه جا ،از ورزش میاد با تشنگی در حد بوندس لیگاه ,به به عجب شربتی میزنه نوش .برده بودنش بیمارستان برای شستشو معده حالا هر چی می شورن کفش تموم نمیشه .لامضب چه کفی داشت.

 

دختره فرم دانشگاه پر کرده: نام:پریسا .... نام خانوادگی:جلالی ....فرزند: سوم!! !!!!!!!!
این چطوری کنکور قبول شده واسم سواله :دی

 

جاتون خالی دیشب یه فیلم طنز میداد اسمش "رمز عبور" بود!!!!!!!!!
کلا حال کردم .........
چی حساب کردن اینا مارو؟؟؟؟

 

دختر خالم اومده میگه: این گلهایی ک درست کردم خوشگله؟ میگم: اره انگار ی شتر مث بلبل چهچهه بزنه!!!!
من : =((
دختر خالم : :((
بابا مامانش : :o
شتر توی ٌمصر :|
سازمان یونیسف : :-s

 

دیروز رفته بودیم خونه ی خالم.پسر خاله ام 7 سالشه.یه کمون اسباب بازی از این پلاستیکیا گرفته بود دستش و حرکات جومونگ و بعضا نینجایی! رو باهاش تقلید میکرد.مامام ازش پرسید دوست داری بزرگ شدی کماندو بشی؟
پسر خاله ام برگشته میگه کماندو چیه؟
من شک کردم نکنه ما داریم توی زمان به عقب بر میگردیم؟ما که بچه بودیم تمام عشقمون این تفنگ ترقه ای ها و بیسیم اسباب بازیا بود که باتری میخورد و چه عشقی میکردیم وقتی از 5 متر اونطرف تر صدای همو میشنیدیم.حالا اینا...
کماندو :!
ما :!

 

رفیقم: زنگ زده می گه کجایی؟
من: پشتِ فرمون!!!!
رفیقم: الاغ کِی ماشین خریدی؟ مبارکِه!!مارَم سوار کن یه دوری بزنیم
من: کصافط زنگ زدی به تلفنِ خونه ، بعد می گی کجایی؟؟!!

 

یه سوال دارم ، اینکه میگن سی و دو بار غذاتونو بجوین رو کی رعایت کرده ؟
والا ما اومدیم رعایت کنیم ۱۷-۱۸ بار جویدیم داشت حالمون بهم میخورد
انگار با گوشت کوب له کردی غذارو یه استکان آبم قاتیش کردی!

 

دارم ال کلاسکو میبینم خواهرم اومده میگه طرفدار رئالی یا مادرید؟:|
من:|
رئال:|
بارسا:|
رافائل نادال;)
انیشتن:o
جداییر از نادر از سیمین:D

 

سر کلاس مادران نوزادان نشستیم
حدود90نفریم که اکثریت پسر هستن
استاد رو به دخترا میگه زود برام علائم حاملگی رو بگین
پسری پشت سر من میگه استاد فکر می کنه اینا تجربه دارن
یکی میگه بی حالی
استاد میگه پس الان همه دخترای این کلاس حامله هستن!!!
پسرا رو به مردن هستن از خنده
یه پسر از ته کلاس با صدای بلند میگه بزرگ شدن شکم!!!
هیچی دیگه کلاس ترکید
:)))))

 

یکی از خاطرات بچگیم واسه روزیه که رفتم تست هوش بدم ,طرف عکس رخت و لباسی که رو طناب آویزون بود و بهم نشون داد گفت اینا چیه,
به نظر شما من گاگول چی گفتم ,
برگشتم گفتم اینا چندتا آدمن که دارن ورزش میکنن
مامان بیچارم:-( :-S :-@
من:-)))
کسی که سوال پرسید :-o



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ 11 آذر 1391برچسب:, ] [ 20:14 ] [ سعیدجوانمرد ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 23096
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1